tråkigt väder...

hej på er. jag tänkte att lillskruttan och jag skulle ta och cykla en sväng idag om det inte regnar nej visst det regnar iinte men man håller ju för fanken på att blåsa iväg om man går ut. Så det blir inget cyklande idag heller.
Ikväll kommer min lilla kusin ida och ska sova här inatt, hennes pappa hade sagt till henne."vi ska fråga cina om du får sova där medans vi jobbar. men pappa då komer jag att bli pappasjuk eller kanske almasjuk."
är hon inte för söt...=) Alma är idas lilla prinsessa och som hon pussar på henne när hon är här...=) så jag hade ju inte mage att säga nej. Men det är bara roligt när hon kommer o alma tycker om henne med hon skiner upp som en sol när hon får syn på ida=)
Annars bjuder inte dagen på så mycket. Läste att det var en till som avlidit av svininfluensan bara det att om man läser hela artiklen så stod det att patienten var även insjuknad i cancer. Fan vad dom förstora upp detta med influensan man blir ju snart hel stirrig själv.
Här kommer lite bilder som moster bettan önskade:

här moster bettan har du...=)

puss o kram på er så hörs vi.

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Fina bilder på er lilla prinsessa!!!

2009-09-04 @ 13:03:11
URL: http://emigirl.blogg.se/
Postat av: Bettan

Oj vad hon växer, lilla prinsessan. Och vad hon har börjat posera och kolla in i kameran :)

Tur att vi ses snart för jag längtar ihjäl mig, är ju över en månad sen vi sågs nu.

KRAM!

2009-09-04 @ 15:48:56
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0